tag:blogger.com,1999:blog-7525056743648884138.post1531011154214218739..comments2017-08-31T23:21:37.768+03:00Comments on ΟΙ ΒΛΑΒΕΡΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ του Βασίλη Χαρίτου: Carmageddon!V. Haritoshttp://www.blogger.com/profile/10676622929818067451noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-7525056743648884138.post-20722370303243278682013-02-22T13:18:59.269+02:002013-02-22T13:18:59.269+02:00Ανδρέα, στον κόπο θα έμπαινα σίγουρα. Η εποχή όμως...Ανδρέα, στον κόπο θα έμπαινα σίγουρα. Η εποχή όμως δεν ευνοεί κάτι τέτοιο. Για να μπορείς να απεμπολήσεις τυχόν έσοδα αυτοκινητικής διαφήμισης θα πρέπει να μπορείς να τα βρεις από αλλού. Still, stranger things have happened...<br />Αν το επιχειρήσω πάντως, θα ΄σαι απ' τους πρώτους που θα το μάθουν.<br />Χαιρετισμούς.V. Haritoshttps://www.blogger.com/profile/10676622929818067451noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7525056743648884138.post-16375599830393770842013-02-21T19:09:29.464+02:002013-02-21T19:09:29.464+02:00Καλησπέρα σας.
Έστω και καθυστερημένα, αποφάσισα ...Καλησπέρα σας.<br /><br />Έστω και καθυστερημένα, αποφάσισα να συμμετάσχω στο blog. <br /><br />Ωραία η αυτοκριτική φίλτατε Κώστα αλλά δεν ωφελεί να κλαις πάνω από το χυμένο γάλα. Δυστυχώς όταν ως κλάδος είχαμε βάλει πλώρη για το παγόβουνο οι "καπεταναίοι" έπιναν σαμπάνια με τους επιβάτες (τους διαφωνούντες είτε τους έριχναν στη θάλασσα ή τους έκλειναν στο μπαλαούρο).<br /><br />Κύριε Διευθυντά, εσείς θα μπαίνατε στον κόπο να βγάλετε ένα νέο, driver-oriented περιοδικό αυτοκινήτου; Πιστεύετε ότι υπάρχει αναγνωστικό κοινό να το στηρίξει και να του επιτρέψει να πει τα σύκα, σύκα και τη Maserati, Chrysler;<br /><br />Μετά τιμής,<br /><br />Ανδρέας Κ. Τσαούσης <br /><br /><br /><br />Ανδρέας Κ. Τσαούσηςhttps://www.blogger.com/profile/14969347598463708600noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7525056743648884138.post-48589034641803676072012-10-30T17:51:44.097+02:002012-10-30T17:51:44.097+02:00Όταν επιστρέφεις στο στοιχείο σου δεν παίζεσαι! Μπ...Όταν επιστρέφεις στο στοιχείο σου δεν παίζεσαι! Μπορώ τώρα να γκρινιάξω;platanus orientalishttps://www.blogger.com/profile/09578137368299061711noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7525056743648884138.post-45840085893416282062012-10-24T16:01:12.592+03:002012-10-24T16:01:12.592+03:00Φυσικά και δικαιούμαι (δια) να ομιλώ, Κώστα, αλίμο...Φυσικά και δικαιούμαι (δια) να ομιλώ, Κώστα, αλίμονο! <br />Όσο για τα όσα έγραψε στο FB, όπως λες, ο φίλος Στράτης, αυτά αφορούν τους 4Τ και τον τρόπο με τον οποίο το καλό περιοδικό επεδίωξε να παραμείνει market leader για όλα αυτά τα χρόνια. Γι' αυτό άλλωστε και ο ίδιος τα χαρακτήρισε ως "αυτοκριτική". <br />Ορισμένα πάντως περιοδικά, στο κυνήγι της αποκλειστικότητας, και ιδιαίτερα ενός μεγαλύτερου κομματιού "διαφημιστικής πίτας" έχασαν και τη μπάλα και τον αναγνώστη φυσικά, που τότε δεν τον είχαν και τόσο μεγάλη ανάγκη.<br />Είμαι όμως σίγουρος πως στο DRIVE ποτέ δεν τον υποτιμήσαμε συνειδητά. Για μερικά μάλιστα από τα κομμάτια που είχαν δημοσιευθεί τότε στο περιοδικό, ορισμένοι μας έκοψαν και τη διαφήμιση! Θα δω μήπως βρω κάποιο απ' αυτά και θα το επαναδημοσιεύσω εδώ, με τον κίνδυνο να ξαναπατήσω κάλλους. Τουλάχιστον εδώ δεν έχω και κανένα αξίωμα να χάσω! Όχι πως αυτό με στάμάτησε ποτέ... <br />Σε κάθε περίπτωση, πιστεύω πως έστω και μια σελίδα σε οποιοδήποτε από τα περιοδικά αυτοκινήτου σήμερα, είναι εκατό φορές αποτελεσματικότερη από ακόμη κι ένα ολόκληρο τηλεοπτικό λεπτό. V. Haritoshttps://www.blogger.com/profile/10676622929818067451noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7525056743648884138.post-29880608429862728562012-10-22T15:54:39.867+03:002012-10-22T15:54:39.867+03:00Καλημέρα Βασίλειε!
ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΘΕ ΔΙΑ ΝΑ ΟΜΙΛΕΙΤΕ...Καλημέρα Βασίλειε!<br /><br />ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΘΕ ΔΙΑ ΝΑ ΟΜΙΛΕΙΤΕ! (‘Όπως έλεγε κι ο… Κουτσόγιωργας.) <br /><br />Ωραία η κριτική σου για το πως διαθέτουν οι εταιρίες το διαφημιστικό τους "μπατζετ", αλλά επίτρεψέ μου να σε παραπέμψω σε μια από τις σπάνιες στιγμές αυτοκριτικής που δημοσίευσε ο Σ.Χ. στο "φέης-μπουκ". Ιδού λοιπόν τι έγραψε πριν λίγο καιρο ο καλός μας Στράτης:<br /><br />«"Αυτοκριτική" ... Το παιχνίδι είχε (;) νόημα όταν απογειώθηκαν οι διαφημίσεις, οπότε αφού φτύσαμε τον αναγνώστη είχε και ημερομηνία λήξης όπως αποδείχθηκε. Σήμερα, η κάνουλα έκλεισε, μας προσβάλουν, μας απαξιώνουν και εμείς συνεχίζουμε να μεταφράζουμε ποροσπέκτους και να σχολιάζουμε τι ώραία και καλά περάσαμε δοκιμάζοντας την κάθε π@π@ρι@...<br />Και όμως ο άρχοντας το είχε σχεδιάσει σωστά. Να εμβαθύνεις στην κουλτούρα, να αναλύεις την τεχνολογία, να , να , πάντα και κυρίως απευθυνόμενος σε όποιον σε διαβάζει και όχι σε όποιον ξεφυλίζει σε πληρώνει και καμαρώνει για το φακιν εξώφυλο της όποιας δήθεν αποκλειστηκότητας. Δυτυχώς εμείς νομίζαμε ότι από στρίφτες προκύψαμε μανατζεραίοι τρομάρα μας»<br /><br /><br />Στείλε μου ένα e-mail σου για να σου στείλω μια εκτενέστερη απάντηση, διότι εδώ δεν χωράνε αυτά που θέλω να σου γράψω.<br />Θα χαρώ πολύ να τα ξαναπούμε.<br />Κώστας Δημητρέλης<br />(kostas.dimitrelis@gmail.com)<br /><br />ΚΩΣΤΑΣ ΔΗΜΗΤΡΕΛΗΣhttps://www.blogger.com/profile/04247319474021459122noreply@blogger.com